Προϊόντα
Το καλάθι σου

Πλήρωσε σε 3 άτοκες δόσεις με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα. Αγόρασε τώρα. Πλήρωσε αργότερα με Klarna.

Paperblanks Notebook Ultra Lined "Kara-ori"

Paperblanks Notebook Ultra Lined "Kara-ori"
Paperblanks Notebook Ultra Lined "Kara-ori"
Paperblanks Notebook Ultra Lined "Kara-ori"
Paperblanks Notebook Ultra Lined "Kara-ori"
Νέο
Paperblanks Notebook Ultra Lined "Kara-ori"
Paperblanks Notebook Ultra Lined "Kara-ori"
Paperblanks Notebook Ultra Lined "Kara-ori"
Paperblanks Notebook Ultra Lined "Kara-ori"
Paperblanks Notebook Ultra Lined "Kara-ori"
  • Διαθεσιμότητα: Διαθέσιμο (αποστολή σε 1-2 εργάσιμες)
  • Κωδικός: BG-24-0002
27,90 EUR
Χωρίς ΦΠΑ: 22,50 EUR
Πλήρωσε σε 3 άτοκες δόσεις με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα.
Αγόρασε τώρα. Πλήρωσε αργότερα με Klarna.

Παρουσιάζοντας μετάξι βαμμένο με μπένι (τη χρωστική ουσία που εξάγεται από τα πέταλα του κνήκου) και λακαρισμένο με χρυσό, αυτό το σχέδιο κιμονό χρονολογείται από την περίοδο Έντο (1615–1868), όταν χρησιμοποιήθηκε ως κοστούμι για το θεατρικό στυλ που είναι γνωστό ως Νο. Το Καραόρι αναφέρεται συγκεκριμένα στο εξαιρετικά κεντημένο παραδοσιακό γυναικείο κιμονό για το οποίο ήταν γνωστό το θέατρο Νο.

  • Μορφή Ultra
  • Μέγεθος Πλάτος: 180mm (7") / Ύψος: 230mm (9") / Βάθος: 20mm (¾")
  • Απόσταση μεταξύ γραμμών 8,11mm
  • Γραμμές ανά σελίδα 25
  • Αριθμός σελίδων 144 Σελίδες
  • Κλείσιμο περιτυλίγματος
  • Χρώμα Πορτοκαλί
  • GSM (βάρος χαρτιού) 120
  • Εξώφυλλο Σκληρό εξώφυλλο
  • Εκτύπωση άκρης Ναι
  • Τύπος βιβλιοδεσίας Smyth Sewn
  • Τύπος θήκης Memento Pouch
  • Εσωτερικό χαρτί Χαρτί με ειδική σχεδίαση
  • Μαρκαδόροι κορδέλας. 1
  • 100% ανακυκλωμένες χαρτόνες βιβλιοδεσίας
  • Διακοσμητικό χαρτί τυπωμένου εξωφύλλου
  • Χαρτί κειμένου με πιστοποίηση FSC
  • Ραφή με κλωστή και κόλλα, ανάλογα με τις ανάγκες
  • Χαρτί βιώσιμου δάσους χωρίς οξύ

Σχετικά με αυτό το σχέδιο
Πρωτότυπο έργο τέχνης: Σχεδιασμός κοστουμιών Karaori για το θέατρο Noh / Εποχή: 18ος αιώνας / Περιοχή: Ιαπωνία

Αρμονικά λουλούδια, ισορροπημένα χρώματα και εξαιρετικά ακριβείς λεπτομέρειες δημιουργούν το εντυπωσιακό, έντονο εφέ αυτού του ιαπωνικού σχεδίου κιμονό.

Αρχικά σχεδιασμένο ως κοστούμι για το θεατρικό στυλ που είναι γνωστό ως Noh, το μοτίβο Kara-ori μας δεν αφήνει καμία αμφιβολία γιατί το Noh προέρχεται από τις λέξεις για «δεξιότητα» και «ταλέντο». Με μεταξωτές και χρυσές λακαρισμένες ρίγες, αυτό είναι ένα από τα καλύτερα παραδείγματα ιαπωνικού υφασμάτινου σχεδιασμού που έχουμε βρει. Προέρχεται από την περίοδο Edo (1615–1868), όταν το θέατρο Noh, γνωστό για την πολυτέλεια των κοστουμιών του, βρισκόταν στο απόγειό του.

Το θέατρο Noh είναι μια από τις παλαιότερες παραστατικές τέχνες στον κόσμο και έχει μεταδοθεί από γενιά σε γενιά Ιαπώνων συνθετών και ερμηνευτών. Οι πλοκές αντλούν από θρύλους, ιστορία και σύγχρονα γεγονότα και είναι δομημένες γύρω από τραγούδι και χορό. Αν και ο θεματικός τόνος είναι συχνά ποιητικός αλλά και μονότονος, τα κοστούμια είναι κάθε άλλο παρά. Στην πραγματικότητα, το Noh αναφέρεται συχνά ως «δράμα μάσκας» λόγω της σημασίας που δίνεται στις μάσκες και τα κοστούμια μέσα στη μορφή.

Ο όρος karaori, από τον οποίο πήρε το όνομά του αυτό το σχέδιο, αναφέρεται συγκεκριμένα στο εξαιρετικά κεντημένο παραδοσιακό γυναικείο κιμονό, όπως αυτό που αναπαράγεται εδώ. Τα karaori θεωρούνται από τα πιο όμορφα θεατρικά κοστούμια στον κόσμο, εν μέρει χάρη στην υιοθέτηση του θεατρικού στυλ από την ιαπωνική αριστοκρατία - τόσο ως θεατές όσο και ως ερμηνευτές.

Αν και το Noh είναι ιαπωνική τέχνη, το karaori σημαίνει «κινεζική ύφανση», καθώς το ύφασμα έχει τις ρίζες του στην Κίνα. Και όπως η στολή που αναπαράγεται στη σειρά κεντημάτων της Όπερας του Πεκίνου, έτσι και αυτή θα είχε κατασκευαστεί για έναν άνδρα ερμηνευτή που θα έπαιζε γυναικείο ρόλο. Τόσο το ίδιο το υλικό όσο και το σχέδιο που απεικονίζεται θα βοηθούσαν στην αφήγηση της ιστορίας του χαρακτήρα. Σε αυτήν την περίπτωση, η άκαμπτη τεχνική του μπροκάρ δημιούργησε ένα παχύ, γυαλιστερό ύφασμα που δεν θα κρεμόταν εύκολα - αυτό χρησιμοποιήθηκε για να δημιουργήσει ένα γωνιακό εφέ που θυμίζει το πνεύμα μιας ευγενούς γυναίκας. Τα ανθισμένα χόρτα που απεικονίζονται χρησίμευαν για να τονίσουν τη θηλυκότητα της γυναίκας.

Μέχρι την περίοδο Meiji (1868–1912), το Noh είχε φτάσει σε τέτοια ύψη που εισήχθη στο εξωτερικό, επηρεάζοντας καλλιτέχνες σε όλο τον κόσμο. Ο William Butler Yeats, για παράδειγμα, έγραψε ένα δοκίμιο για το Noh το 1916 με τίτλο «Ορισμένα Ευγενή Έργα της Ιαπωνίας». Και ακόμη πιο πρόσφατα, ο David Byrne των Talking Heads ανακάλυψε το Noh κατά τη διάρκεια περιοδείας στην Ιαπωνία και, σύμφωνα με τον Αμερικανό μουσικοκριτικό Josh Kun, εμπνεύστηκε από τα εξαιρετικά στυλιζαρισμένα, άκαμπτα κοστούμια για να «σχεδιάσει το υπερμεγέθες επαγγελματικό κοστούμι που έγινε οπτικό στοιχείο στις ζωντανές εμφανίσεις των Talking Heads».

Σήμερα υπάρχουν περισσότερα από 70 θέατρα Noh σε όλη την Ιαπωνία και έχει χαρακτηριστεί ως Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά από την UNESCO. Αυτό το όμορφο παράδειγμα κοστουμιών karaori μπορεί να βρεθεί στο Ινστιτούτο Τέχνης του Σικάγο ως μέρος της δωρεάς του Otto C. Deering. Είναι μεγάλη μας χαρά να συνεργαστούμε με ένα τόσο υπέροχο και πολιτιστικά σημαντικό κομμάτι της ιστορίας για να δημιουργήσουμε αυτό το σχέδιο Paperblanks.